Stap voor stap Compleet in Stijl

Wij hechten veel waarde aan transparantie en houden het graag persoonlijk. Om een kijkje te geven in onze werkwijze hebben wij deze in stappen voor jou uiteengezet.

Stap 1 – Neem contact op!

Je kunt gemakkelijk contact opnemen via de afsprakentool, maar het allerleukst vinden we het als je ons belt! Een van onze collega’s neemt dan de telefoon op en kan alvast jouw meest belangrijke vragen beantwoorden. Graag plant hij of zij een afspraak in met een van onze verkoopadviseurs.

Stap 2 – Kennismaking

Tijdens de persoonlijke kennismaking in onze showroom van wel 4200 vierkante meter nemen wij uitgebreid de tijd om je te leren kennen. Wanneer je de voordeur binnenkomt zie je direct de eerste producten uit de collectie al staan! Onze verkoopadviseur neemt graag de basisdingen met je door. Wij horen graag van jou welke vragen je hebt en beantwoorden die graag. Na afloop aan deze kennismaking ben je vrij om onze showroom te bekijken voor inspiratie of direct een aanvullende afspraak te plannen met onze interieurstylist (stap 3)

Naar aanleiding van de kennismaking ontvang je een gespecificeerde offerte gericht op jouw woning. Wij houden hierin rekening met het aantal personen, welke verschillende productgroepen je graag opgenomen wilt zien en sturen deze binnen 1 werkdag na de afspraak toe per mail.

Stap 3 – Interieuradvies en maatwerkofferte

Het is tijd om de diepte in te duiken. Voor ons interieuradvies vragen wij een eenmalige investering van € 395,-. Deze kosten komen te vervallen bij afname van een compleet interieur- en inventarispakket t.w.v. minimaal € 5000,- exclusief btw. Het interieuradvies gaat gepaard met maximaal twee adviesgesprekken van 1,5 uur. Tijdens deze gesprekken loop je door de showroom en vragen we naar jouw persoonlijke wensen. Wat vind je mooi? Waar word jij enthousiast van? Waar zie jij jezelf al op zitten in jouw vakantiehuis? Over smaak valt natuurlijk niet te twisten! We geven je advies over stofkeuzes, productkeuzes en beantwoorden al je vragen.
Samen bepalen we welke vormen van uitwerking nodig zijn. Denk daarbij aan een plattegrond, lichtplan, meubel- en inventarisplan en een digitale collage voorzien van materialen, kleuren en producten. Deze adviesgesprekken zijn inclusief het inmeten van maatwerk producten op locatie.

Is het plan helemaal compleet en naar wens? Dan ontvangen wij graag jouw bevestiging op de offerte. De kosten voor het interieuradvies vervallen daarmee.

 

Stap 4 – Order

Nadat wij jouw akkoord op de offerte hebben ontvangen sturen wij de eerste aanbetalingsfactuur. De eerste aanbetaling bestaat uit 60% van de orderwaarde. Alle bestellingen zetten wij klaar in ons systeem en als de aanbetaling bij ons binnen is sturen wij al die bestellingen de deur uit. Op basis van de levertijden en de beschikbaarheid in onze agenda plannen wij, in overleg met jou, een leverdatum in. Eventuele bijzonderheden bespreken we direct in de eerste weken na het akkoord, zodat we niks aan het toeval overlaten.
Wij ontvangen alle producten in ons magazijn en houden je eens in de drie weken op de hoogte van de vorderingen.
Drie weken voor de levering neemt onze binnendienst collega contact met je op om de laatste details af te stemmen. Denk hierbij aan hoe wij toegang tot de woning krijgen, of de woning via een verhard pad bereikbaar is en of er elektra, verwarming en stromend water aanwezig zijn. Ook plant zij met jou een eerste oplevermoment.
De tweede aanbetaling wordt twee weken voorafgaand aan de levering verzonden. Dit bedraagt 30% van de totaalorder. Deze aanbetaling moet bij ons binnen zijn voor de eerste leverdag.
Heb je tijdens dit proces nog wijzigingen, vragen, of zijn er nog onduidelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op! Wij helpen je graag.

Stap 5 – Levering en montage

Alle bestelde producten zijn bij ons binnen en plaatsen wij in onze bakwagen. Tijdens de montage, van gemiddeld 1 tot 3 dagen, zijn onze interieurmonteurs graag zonder derden in de woning aanwezig. Zo kunnen zij zich volledig focussen op het creëren van een compleet interieur. Onze interieurstylist komt op de laatste dag langs om de puntjes op de i te zetten. Samen met de hoofdmonteur loop je de gehele order door en wordt deze gecontroleerd. Ons streven is altijd om de woning in één keer compleet op te leveren. Ondanks de hoge kwaliteit van onze producten kan het weleens gebeuren dat er iets beschadigd is of dat er andere gebreken aan het licht komen. Eventuele gebreken worden direct vastgelegd en je bespreekt een volgend oplevermoment.
In diezelfde week, of de eerstvolgende werkdag, ontvang je hiervan nog een digitaal verslag, zodat je dit thuis nog eens rustig kunt nakijken.

De eventuele opleverpunten worden allemaal opgeleverd en we zorgen voor een tevreden eindresultaat. De laatste factuur (10%) wordt dan verzonden met daarop de specificatie van alle producten.

Het genieten kan beginnen! Jouw woning is helemaal klaar voor gebruik. Gefeliciteerd!

Stap 6 – Nazorg

Het kan gebeuren dat producten beschadigen, breken of dat er op latere termijn een gebrek aan het licht komt. Neem dan contact met ons op. Wij kunnen garantie leveren zolang onze leverancier ook garantie geeft. Maar ook daarna kunnen wij je altijd voorzien van advies en zijn onze interieurmonteurs beschikbaar om service te bieden. Breuk van inventaris kan worden aangevuld vanuit ons breukbeheer. Dit kunnen we inrichten in een afgesloten kast in jouw woning, of bij de receptie van het park.

Een periodieke controle is ook mogelijk. Onze interieurmonteur komt in jouw woning langs en controleert alle producten op slijtage en vlekken. Hij of zij komt met professioneel reinigingsmateriaal naar jouw woning en zorgt ervoor dat de bank en stoelen intensief gereinigd worden. Na dit bezoek brengen wij een advies uit hoe je het inventaris actueel en representatief kunt houden. Want wat mooi is, moet ook mooi blijven.


Heb je een specifieke vraag of opmerking naar aanleiding van ons stappenplan? Neem dan gerust contact met ons op. Wij houden het graag persoonlijk en waarderen het als je ons voorziet van feedback.