Compleet in Stijl voor particulieren

Over Compleet in Stijl

Wij verzorgen voor zowel particulieren als projectinrichters de verzorging van een compleet interieur van vakantiewoning(en). Met al je vragen over de inrichting van je recreatiewoning, vakantiewoning, chalet, tweede huis of recreatiebungalow, groot of klein, kun je bij ons terecht. Doordat we enkel gericht zijn op de recreatiebranche bezitten we veel kennis van deze markt. Wij geloven dat een vakantiewoning, voor eigen gebruik of voor de verhuur, een eigen unieke uitstraling mag hebben. Door een ruime keuze in kleuren en materialen zorgen we dat elke woning deze eigen uitstraling krijgt.

Compleet in Stijl wil het verschil maken in transparantie, betrouwbaarheid en kwaliteit. Daarnaast zijn we persoonlijk betrokken bij je project. Dit doen we onder andere door pro-actief te werk te gaan en één contactpersoon aan te stellen waar je met al je vragen terecht kunt.

Persoonlijk

Wij nodigen je graag uit in onze showroom in het midden van het land of in een van onze modelwoningen door het hele land. Daar nemen we de tijd om samen tot een goed eindresultaat te komen. Wij leren je graag kennen om zo het juiste advies te geven. De persoonlijke relatie is voor ons erg belangrijk, daarom heb je met één contactpersoon te maken.

Transparant

Compleet in Stijl hecht grote waarde aan transparantie. Onze producten zijn voorzien van een vaste prijs, waardoor je direct kunt zien wat je kwijt bent voor de artikelen, de levering en montage. Zo krijg je een helder beeld van de kosten.

Kwaliteit

Of het nu voor eigen gebruik is of voor de verhuur: het is van belang dat de producten van goede kwaliteit zijn. We maken uitsluitend gebruik van projectmeubilair geschikt voor de verhuur. Onze meubels en inventaris zijn uitermate geschikt voor veelvuldig gebruik. Zo gaan je meubels langer mee en blijft de kwaliteit van je (keuken)inventaris hoog.

Onze werkwijze

Onze werkwijze bestaat uit zes verschillende stappen. Met deze stappen zorgen we voor een transparante en persoonlijke aanpak waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. Deze stappen zijn als volgt:

Stap 1: Neem contact op

Neem gemakkelijk contact met ons op via onze afsprakentool. Wij plannen vervolgens een afspraak in met een van onze verkoopadviseurs.

Stap 2: Kennismaking

We maken graag kennis in onze showroom van wel 4200 vierkante meter. We nemen de basis met je door en beantwoorden jouw vragen. Ook ben je vrij onze showroom te bekijken voor inspiratie.

Stap 3: Interieuradvies en maatwerkofferte

Het interieuradvies bestaat uit twee adviesgesprekken. We geven advies over stof- en productkeuzes en we bepalen de uitwerking. De adviesgesprekken zijn inclusief het inmeten van maatwerk producten op locatie. Wanneer dit compleet is zien wij graag een akkoord op de offerte.

Stap 4: Order

Na afhandeling van de offerte sturen wij de bestellingen de deur uit en plannen we, op basis van levertijden en beschikbaarheid, een leverdatum in. We houden je op de hoogte van de vorderingen en voor tussentijdse vragen kun je gerust contact met ons opnemen.

Stap 5: Levering en montage

Met alle geleverde producten kunnen we de montage starten. Onze interieurmonteurs creëren jouw complete interieur. Onze interieurstylist komt vervolgens de puntjes op de i zetten. 

Stap 6: Nazorg

Ook nazorg vinden wij een belangrijke stap. Zo kan het zijn dat er beschadigingen optreden of een ander gebrek optreed. Wij leveren garantie zolang de leverancier de garantie geeft. Breuk van inventaris kan worden aangevuld vanuit ons breukbeheer. Ook is een periodieke controle mogelijk. Onze interieurmonteur komt dan langs met professioneel reinigingsmateriaal en geeft advies voor de toekomst.

Meer weten? Lees hier alles over onze werkwijze.

Wij helpen je graag!

Wil je graag te weten komen wat we precies voor jou kunnen betekenen en je wensen met ons doornemen?