Breukbeheer

Het gebeurt nogal eens dat wanneer er gasten in je woning zijn geweest er iets van de keukeninventaris is gesneuveld. Vanuit onze ervaring weten we dat er nogal wat breuk plaatsvind op een vakantiepark. Wij geloven dat wij je met breukbeheer nog beter van dienst kunnen zijn, zodat jij je kunt richten op jouw gasten.

Waarom breukbeheer?

Wij willen jouw externe collega zijn. Samen zorgen we ervoor dat jij kan doen waar je goed in bent, namelijk het verzorgen van jouw gasten. Door ervoor te zorgen dat er altijd voldoende voorraad op locatie is, kan je direct inspelen op breuk. Je pakt het betreffende artikel uit de kast en zorgt er zo voor dat de volgende gast in een verblijf komt waar de keukeninventaris is bijgevuld en zij niet misgrijpen. Wij nemen contact op en je kunt doorgeven welke artikelen je uit de kast hebt gehaald en wij komen dit aanvullen. Jij kunt je dus bezig houden met jouw gast en wij zorgen voor de rest!

Hoe werkt het?

Wanneer je bij ons een breukbeheer-inventaris afneemt, komen wij deze kosteloos bij je plaatsen inclusief een draaideurkast. In deze draaideurkast kun je de inventaris opslaan. Zowel jij als wij hebben hiervan een sleutel in ons bezit. Wij nemen eens per maand contact met je op om te inventariseren of een nalevering noodzakelijk is. In ons systeem beheren wij een lijst waarin te zien is wat jullie standaard in de kast hebben staan. Zo kunnen wij de artikelen direct uit onze voorraad halen en een afspraak inplannen om dit bij jullie langs te brengen.

En financieel dan?

Jij neemt bij ons eenmalig een complete voorraad-inventaris af. Je ontvangt deze inventaris tegen een gereduceerd tarief. Jaarlijks worden deze prijzen geïndexeerd, maar jouw kortingspercentage blijft gelijk. Bij nabestellingen ontvang je dus altijd een goede prijs voor jouw artikelen.
Je kunt ervoor kiezen om de producten door te belasten aan jouw klanten, dit is uiteraard iets wat je zelf kunt beslissen.

Interesse?

Neem vrijblijvend contact met ons op.
Wij helpen je graag!

En de GROTE kleine letters?

Ook op ons breukbeheer zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Daarop aangevuld zijn er de volgende voorwaarden aan breukbeheer.

  1. Na 6 maanden geen afname van inventaris gaan we graag in gesprek over de inhoud van de kast. Is dit teveel? Is het te weinig? Is er nog interesse?
  2. Na 8 maanden geen afname van inventaris vervalt de aanspraak op het gereduceerde tarief.
  3. Na 10 maanden geen afname van inventaris vragen wij je de draaideurkast te retourneren. De inventaris blijft uiteraard van jou.
  4. Het eerste minimum bestelbedrag is € 475,- exclusief btw.
  5. Voor de nalevering geldt een minimum bestelbedrag van € 45,- exclusief btw.

Mijn naam is Rachel en ik help je graag met de vragen die je hebt over het interieur van je vakantiehuis of vakantiepark. Van keukeninventaris tot raambekleding. Wees welkom in onze showroom in Barneveld!
De koffie/thee staat klaar! Maak een afspraak

© 2021 - Alle rechten voorbehouden - Compleet in Stijl