Neem gerust een kijkje in de showroom van ruim 4200m2
Compleet in Stijl
Breukbeheer

Breukbeheer: nooit een tekort aan keukeninventaris

Het gebeurt nog weleens dat keukeninventaris in de vakantiewoningen sneuvelt. Vanuit onze ervaring weten wij dat dit vooral het geval is op een vakantiepark. Het continue in de gaten houden van de keukeninventaris en het aanvullen ervan kost tijd en moeite. Met ons breukbeheer besparen we je deze tijd en moeite. Wij zorgen er namelijk voor dat er altijd keukeninventaris aanwezig is en vervangen gebroken spullen! Door ons breukbeheer kun jij je dus volledig richten op jouw gasten!

Breukbeheer

Hoe werkt breukbeheer precies?

Wanneer je bij ons een breukbeheer-inventaris afneemt, komen wij deze kosteloos bij je plaatsen inclusief een draaideurkast. In deze draaideurkast kun je de inventaris opslaan. Zowel jij als wij hebben hiervan een sleutel in ons bezit. Wij nemen eens per maand contact met je op om te inventariseren of een nalevering noodzakelijk is. In ons systeem beheren wij een lijst waarin te zien is wat jullie standaard in de kast hebben staan. Zo kunnen wij de artikelen direct uit onze voorraad halen en een afspraak inplannen om dit bij jullie langs te brengen.

Direct inspelen op gebroken keukeninventaris

Wij willen jouw externe collega zijn. Samen zorgen we ervoor dat jij kan doen waar je goed in bent, namelijk het verzorgen van jouw gasten. Door ervoor te zorgen dat er altijd voldoende voorraad op locatie is, kan je direct inspelen op breuk. Je pakt het betreffende artikel uit de kast en zorgt er zo voor dat de volgende gast in een verblijf komt waar de keukeninventaris is bijgevuld en zij niet misgrijpen. Wij nemen contact op en je kunt doorgeven welke artikelen je uit de kast hebt gehaald en wij komen dit aanvullen. Jij kunt je dus bezig houden met jouw gast en wij zorgen voor de rest!

Breukbeheer

Een gereduceerd tarief

Jij neemt bij ons eenmalig een complete voorraad-inventaris af. Je ontvangt deze inventaris tegen een gereduceerd tarief. Jaarlijks worden deze prijzen geïndexeerd, maar jouw kortingspercentage blijft gelijk. Bij nabestellingen ontvang je dus altijd een goede prijs voor jouw artikelen. Je kunt ervoor kiezen om de producten door te belasten aan jouw klanten, dit is uiteraard iets wat je zelf kunt beslissen.

Neem contact op

En de GROTE kleine letters?

Ook op ons breukbeheer zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Daarop aangevuld zijn er de volgende voorwaarden aan breukbeheer.

  1. Na 6 maanden geen afname van inventaris gaan we graag in gesprek over de inhoud van de kast. Is dit teveel? Is het te weinig? Is er nog interesse?
  2. Na 8 maanden geen afname van inventaris vervalt de aanspraak op het gereduceerde tarief.
  3. Na 10 maanden geen afname van inventaris vragen wij je de draaideurkast te retourneren. De inventaris blijft uiteraard van jou.
  4. Het eerste minimum bestelbedrag is € 475,- exclusief btw.
  5. Voor de nalevering geldt een minimum bestelbedrag van € 45,- exclusief btw.

Kennismaking

Plan direct jouw persoonlijke afspraak in met onze parkspecialist. We zien je graag in onze showroom.