Hoe werkt breukbeheer precies?
Wanneer je bij ons een breukbeheer-inventaris afneemt, komen wij deze kosteloos bij je plaatsen inclusief een draaideurkast. In deze draaideurkast kun je de inventaris opslaan. Zowel jij als wij hebben hiervan een sleutel in ons bezit. Wij nemen eens per maand contact met je op om te inventariseren of een nalevering noodzakelijk is. In ons systeem beheren wij een lijst waarin te zien is wat jullie standaard in de kast hebben staan. Zo kunnen wij de artikelen direct uit onze voorraad halen en een afspraak inplannen om dit bij jullie langs te brengen.
Direct inspelen op gebroken keukeninventaris
Wij willen jouw externe collega zijn. Samen zorgen we ervoor dat jij kan doen waar je goed in bent, namelijk het verzorgen van jouw gasten. Door ervoor te zorgen dat er altijd voldoende voorraad op locatie is, kan je direct inspelen op breuk. Je pakt het betreffende artikel uit de kast en zorgt er zo voor dat de volgende gast in een verblijf komt waar de keukeninventaris is bijgevuld en zij niet misgrijpen. Wij nemen contact op en je kunt doorgeven welke artikelen je uit de kast hebt gehaald en wij komen dit aanvullen. Jij kunt je dus bezig houden met jouw gast en wij zorgen voor de rest!